Το παρόν παραδοτέο εντάσσεται στην Ενότητα Ενεργειών 2 (ΕΕ2: Σχεδιασμός και ανάπτυξη πλαισίου και μηχανισμών μαθησιακής αναλυτικής) με διάρκειας Μ8-Μ20 στην οποία συμμετέχει το ΑΠΘ.
Στόχος του παραδοτέου Π2.1 είναι η περιγραφή των μαθησιακών δραστηριοτήτων που θα καταγράφονται και της μαθησιακής αναλυτικής (ειδικότερων μεταβλητών σε αυτές).
Αρχικά περιγράφονται οι κατηγορίες μαθησιακών δραστηριοτήτων «Μαθησιακές Δραστηριότητες» και ο όρος «Μαθησιακή Αναλυτική», ώστε να τεθεί η στόχευση και το πλαίσιο του παραδοτέου, σχετικά με την πληροφορία που πρέπει να καταγράφεται και να αναλύεται σχετικά με την εκπόνηση και την επιτυχή ολοκλήρωση μαθησιακών δραστηριοτήτων. Οι μαθησιακές δραστηριότητες που οδηγούν σε απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων καταγράφονται ώστε να αναγνωριστούν τα μαθησιακά αποτελέσματα και να δημιουργηθούν τα σχετικά tokens. Έπειτα, γίνεται επισκόπηση των προτύπων και προδιαγραφών για την διαλειτουργικότητα μαθησιακών εργαλείων, μαθησιακών δραστηριοτήτων και μαθησιακής αναλυτικής Learning Tools Interoperability (LTI), Caliper Analytics και xAPI. Στην συνέχεια, γίνεται σύντομη επισκόπηση πλατφορμών διαχείρισης μάθησης (Learning Management Systems – LMS) και του βαθμού υποστήριξης των παραπάνω προτύπων. Το παραδοτέο καταλήγει με τον καθορισμό του μοντέλου μαθησιακής αναλυτικής για το BlockAdemiC και την λίστα των στοιχείων που προτείνεται να καταγράφονται.